Электронны зварот

Паважаныя наведвальнікі!

На нашым сайце мы прадастаўляем магчымасць грамадзянам, індывідуальным прадпрымальнікам і юрыдычным асобам накіраваць электронны зварот у адрас СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы». Рэалізаваць дадзеную магчымасць можна толькі праз рубрыку «Электронны зварот» шляхам запаўнення формаў для электронных зваротаў, распрацаваных у адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў».

Форма для адпраўкі электроннага звароту грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў. Форма для юрыдычных асоб знаходзіцца па спасылцы.

Перш чым задаць сваё пытанне, калі ласка, азнаёмціся з адказамі на найбольш часта задаваныя пытанні ў «On-line падтрымке».

Электронныя звароты накіроўваюцца і разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:

  • поўнае найменне юрыдычнай асобы;
  • месца знаходжання юрыдычнай асобы;
  • сутнасць звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы, упаўнаважанай падпісваць звароты;
  • адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.

Тэкст электроннага звароту выкладаецца на беларускай і рускай мовах.

Юрыдычныя асобы рэалізуюць права на зварот праз свае органы або сваіх прадстаўнікоў. Прадстаўнікоў юрыдычнай асобы просім прыкладаць копіі дакументаў, якія пацвярджаюць такія паўнамоцтвы (даверанасць і да т.п.) у электронным выглядзе праз раздзел «Прымацаваць файл», прадугледжаны модулямі «Электронны Зварот».

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён, а тыя, што патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, – не пазней за 1 месяц.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, пазначаны ў электронным звароце, або ў пісьмовым выглядзе па месцы знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».

Пакідаюцца без разгляду звароты, якія (па якіх):

  • выкладзены не на беларускай або рускай мове;
  • не змяшчаюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адраса яе месца знаходжання, прозвiшча, уласнага iмя, iмя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
  • змяшчаюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
  • змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
  • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскiм працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароту з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • змяшчаюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы», у тым ліку не датычацца якасці рэалізуюцца тавараў і аказваемых паслуг;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • пададзены паўторны зварот, калі ён ужо быў разгледжаны па сутнасці, у тым ліку занесенае ў кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім няма новых абставін, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спынена перапіска.
  • У выпадку нязгоды з атрыманым адказам на зварот, у адпаведнасці з пунктам 6 артыкула 20 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» №300-З ад 18.07.2011, заяўнік можа абскардзіць яго ў судзе ў парадку, устаноўленым заканадаўствам



    Электронная форма для юрыдычных асоб


    Патрэбна дапамога?